Met de juiste thermodesinfector voldoet u aan de hoogste hygiëne eisen

Wij bieden bij E Dental twee verschillende thermodesinfectoren aan: de W&H Teon en de W&H Teon+ Premium. Het verschil tussen apparaten ligt vooral in de geavanceerde functies en verbeteringen die W&H Teon+ biedt bovenop de basisfuncties van W&H Teon.

De W&H Teon is een thermodesinfector met demiwateraansluiting

De W&H Teon is een zeer efficiënte thermodesinfector met de techniek van de bekende Miele Thermodesinfector. Dankzij de speciale programma’s biedt het de beste reiniging en desinfectie voor uw dentale praktijk.

Teon verbetert de taakorganisatie van uw sterilisatieruimte, vermindert de opwerkingstijd en verhoogt de bescherming tegen kruisbesmetting.

Bekijk De W&H Teon

De W&H Teon+ is een Premium Thermodesinfector

De Teon + is de premium thermodesinfector van W&H. Het apparaat is uitermate geschikt voor de meest veeleisende klinieken.

De Teon + biedt volledige traceerbaarheid om te voldoen aan de huidige wettelijke vereisten. Het innovatieve actieve luchtdroogsysteem biedt een nieuwe standaard op het gebied van kwaliteit en prestaties.

Bekijk De W&H Teon+ Premium

Wat is een thermodesinfector?

Voor reiniging en desinfectie in tandartspraktijken wordt een thermodesinfector gebruikt. Dit apparaat is speciaal ontworpen voor het grondig reinigen en desinfecteren van tandheelkundig gereedschap en biedt consistente resultaten, waardoor instrumenten grondig worden gereinigd en gedesinfecteerd. De geautomatiseerde werking van deze apparaten maakt de sterilisatie efficiënter en bespaart kostbare tijd voor medische procedures.

Een geschikte thermodesinfector kopen voor iedere tandarts

De W&H Teon en de W&H Teon+ Premium zijn beide thermische desinfectoren voor tandheelkundige praktijken, ontworpen om een hoogwaardige reiniging en desinfectie te bieden. Ze helpen bij het organiseren van de werkzaamheden in de hygiëneruimte, verkorten de tijd welke nodig is voor herverwerking en vergroten de bescherming tegen kruisbesmetting. Daarbij is de W&H Teon+ de premium versie van de W&H thermodesinfector die zelfs de meest veeleisende klinieken voorziet van een uitstekend automatisch reinigingssysteem voor instrumenten. Teon+ biedt volledige traceerbaarheid om aan de huidige regelgevende vereisten te voldoen. Zijn innovatieve actieve luchtdroogsysteem stelt een nieuwe norm in termen van kwaliteit en prestaties. Wilt u de Teon in het echt komen bekijken? In onze showroom hebben we een compleet ingerichte sterilisatiekeuken waarin alle apparatuur demonstratieklaar staat opgesteld. U bent van harte welkom voor een bezoek. Bekijk ons volledige aanbod aan reinigings en desinfectieapparatuur.