Hét reinigings- en onderhoudsapparaat voor tandheelkundige handstukken!

Stijlvolle vormgeving, uitermate compact en eenvoudig in gebruik.

De Lubrina 2 voert, met het Hygiëne-Pack, automatisch het onderhoud (reiniging en smering) en desinfectie van uw tandheelkundige handstukken uit. Dit onderhoud is uiteraard essentieel is voor uw dagelijkse praktijkvoering. Door de twee standen is dit apparaat zowel geschikt voor luchtturbines en -scalers als motor aangedreven handstukken.

Er kunnen 2 instrumenten in 1 cyclus worden geserviced (eerst desinfectie en daaropvolgend reiniging en smering) binnen extreem korte tijd. Dit gebeurt onder andere doormiddel van: Puls Air Blow. Het apparaat heeft een ingebouwd smeersysteem voor chuck/spaninrichting en is geschikt voor alle merken en typen handstukken en turbines.

Stijlvolle vormgeving en uitermate eenvoudig in gebruik.

Verkrijgbaar in 2 samengestelde pakketten

U kunt de Lubrina 2 op twee verschillende manieren inzetten in uw praktijkvoering. Wanneer u ervoor kiest om het apparaat alleen voor smering in te zetten hebben we het Lubri Pack samengesteld. Bij het gebruik als enkel smeerapparaat kunt u 4 instrumenten tegelijk behandelen met de Multispray van Morita. Wanneer u ervoor kiest om ook de reinigingsfunctie te gebruiken serviced u in twee cyclie, twee instrumenten in één programma. In dit geval kunt u gebruik maken van onze Hygiëne Pack configuratie.

Heeft u nog niet gevonden wat u zocht? Bekijk dan alle dental sterilisatoren.

Het Morita Lubrina 2 Lubri Pack bestaat uit:

Het Morita Lubrina 2 Hygiëne Pack bestaat uit:

Hét reinigings- en onderhoudsapparaat voor tandheelkundige handstukken!

Wilt u meer informatie over onze reinigings- en desinfectieoplossingen?