Sterisil Cartridge 10 ( L:25,6 D:6,4 ) "Dental Spray"

■ Voor inbouw in bijna elke unit
■ Unitwaterdesinfectie gegarandeerd tot ≤ 10 kve/ml
■ Demineraliseert en desinfecteert unitwater

Dental Waterline Microbial Control Disinfection
Sterisil Inc. is een bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt op het gebied van " Dental Unit Waterline Infection control ". Deze producten hebben jaren van onderzoek en ontwikkeling ondergaan onder de meeste stringente eisen en regelgeving,

Simpel - Veilig - Efficient
Sterisil producten zijn speciaal samengesteld en klinisch bewezen om:

■ Geur veroorzakende bacteriën te elimineren
■ De dental unit waterleiding te onderhouden op ≤ 10 CFU/ml
■ Dental unit waterleidingen schoon te houden
■ Antimicrobiële leidingen te onderhouden op basis van zilverionen

De Sterisil Valved CartridgeTM is de oplossing voor het zuiveren van tandheelkundig water met als resultaat dat het nagenoeg vrij is van contaminaties. Hiernaast worden waterafzettingen, o.a. in de vorm van kalk, in uw behandeleenheid voorkomen en voorziet het product in een constante aanvoer van gedesinfecteerd water, dit alles met een directe aansluiting op het waternet. Afhankelijk van de hardheid van uw leidingwater, het waterverbruik en de grootte van de cartridge vervangt u de cartrdige tussen de 1,5 tot 4 maanden

De Sterisil CartridgeTM kan gemakkelijk worden geïnstalleerd en is verkrijgbaar in meerdere maten om te passen in elke ruimte.

■ Produceert water met nul ppm totaal opgeloste stoffen (dH = 0)
■ Verwijdert hard waterafzettingen
■ Eenvoudige installatie
■ Verschillende maten beschikbaar