Dental Multi Water System (pro)

■ Centraal waterbehandelingssysteem
■ Voorziet uw gevoelige apparatuur van demin water
■ Levert behandelunits gedesinfecteerd water

Dental Multi Water System
Osmose-Water | Demi-Water | Dental-Spraywater

Het Dental Multi Water System wordt geplaatst in een centraal gelegen ruimte binnen het tandheelkundig praktijkgebouw en zuivert het leidingwater waardoor er drie soorten proceswater worden verkregen ten behoeve van uw behandelunits en alle overige dentale apparatuur.

• Osmose-water (90-95% mineraalzuivering) - geschikt voor uw thermowassers,spittoons en het voorspoelen van instrumentarium.
  • Demi-water (maximale geleidbaarheid van 3 μs/1,9PPM, naar voorkeur instelbaar) - geschikt voor uw, (combi-)sterilisatoren en overige dentale apparatuur.
  • Dental-spraywater (maximale geleidbaarheid van 3 μs/1,9PPM en antibacteriële behandeling) - geschikt als spraywater voor uw behandelunits.

CAPACITEIT
Het Dental Multi Water System produceert onder hoge druk en binnen korte tijd, voldoende gezuiverd water voor een praktijk voorzien van twaalf behandelunits met bijbehorende dentale apparatuur.

AANSLUITING BEHANDELUNITS EN APPARATUUR
Het Dental Multi Water System wordt aangesloten op uw behandelunits en overige dentale apparatuur. Voor het systeem dient een BA/CA-terugstroombeveiliging te worden geplaatst, waardoor we niet meer spreken over drinkwater maar over proceswater. Voor het tappen van Osmose-, Demi- of Dental-spraywater en/of het afspoelen van instrumentarium zijn een aanrechtkraantje en spuitpistooltje voor op uw aanrechtblad leverbaar.

Levert o.a. water voor: - Sterilisatoren - Thermodesinfectoren - Behandelunits - TappuntenLevert o.a. water voor: - Sterilisatoren - Thermodesinfectoren - Behandelunits - Tappunten Overige kenmerken - Keuze uit verschillende grootteopslag tanks - Keuze uit verschillende grootte Sterisil cartridges - Continue weergave voor- en einddruk - Contitue water kwaliteitscontrole - Koude UV lamp desinfectie - Waterbeveiligingssensor

Georganiseerde iQual avond?

Wilt u een leuke en volledig verzorgde bijeenkomst organiseren voor uw iQual groep, studieclub of waarnemers- groep