Citrisil Blue tabletten (20) & Shock tablet (1) voor 0,7-1 L

■ Unitwater desinfectie gegarandeerd tot ≤ 10 kve/ml
■ Geschikt voor continu gebruik, ook tijdens behandeling
■ Kleurt water lichtblauw t.b.v. visuele controle

Dental Waterline Microbial Control Disinfection
Sterisil Inc. is een bedrijf dat innovatieve producten ontwikkelt op het gebied van " Dental Unit Waterline Infection control ". Deze producten hebben jaren van onderzoek en ontwikkeling ondergaan onder de meeste stringente eisen en regelgeving,

Simpel - Veilig - Efficient
Sterisil producten zijn speciaal samengesteld en klinisch bewezen om:

■ Geur veroorzakende bacteriën te elimineren
■ De dental unit waterleiding afvoer te onderhouden op ≤ 10 CFU/ml
■ Dental unit waterleidingen schoon te houden
■ Antimicrobiële leidingen te onderhouden op basis van zilverionen

CitrisilTM en Citrisil BlueTM tabletten ontsmetten en onderhouden continu de tandheelkundige waterleidingen. U begint een periodieke behandeling met de Citrisil Shock TabletTM, waarop u vervolgens per flesvulling een CitrisilTM (wit) of Citrisil BlueTM tablet gebruikt. Zodra de tabletverpakking CitrisilTM (wit) of Citrisil BlueTM leeg is, gebruikt u wederom de Citrisil Shock TabletTM. In combinatie met gedemineraliseerd water bruist de tablet licht en biedt een veilige, pH gebalanceerde behandeling.

■ Citrisil BlueTM geeft een lichtblauwe tint aan de oplossing hetgeen een eenvoudige visuele controle geeft
■ Voorkomt de noodzaak om aan het einde van de werkdag de flessen te legen en de leidingen droog te legge
■ Elke verpakking bevat een Citrisil Shock TabletT
■ Verpakkingen voor 0,75-1 liter flessen & voor 2 liter flessen